.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی دکترای پزشکی عمومی در دانشگاه آزاد ساری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری از صدور مجوز راه اندازی رشته دکترای پزشکی عمومی در این واحد دانشگاهی از سوی وزارت بهداشت خبر داد.

 کیومرث نیازآذری در نشست رؤسای شورای پژوهشی مناطق دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: بالندگی و پویایی دانشگاه به اقدامات و فعالیت های پژوهشی بستگی دارد و اقدامات پژوهشی مناسبی در سال های اخیر در این واحد دانشگاهی صورت گرفته که با تمهیدات اندیشیده شده، این روند با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در حال حاضر سه رشته دکتری، 22 رشته کارشناسی ارشد، 38 رشته کارشناسی پیوسته و 17 رشته کارشناسی ناپیوسته در این واحد دانشگاهی راه اندازی شده است.

نیاز آذری از ایجاد رشته های تحصیلی جدید در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی کارشناسی ارشد صورت گرفته و تا دو سال آینده تعداد رشته های این مقطع تحصیلی به 30 رشته افرایش خواهد یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری تصریح کرد: هم اکنون نزدیک به 10 هزار دانشجو در چهار دانشکده علوم پایه، پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری مشغول تحصیل هستند.

وی استقبال داوطلبان برای ادامه تحصیل در رشته های موجود دانشگاه آزاد اسلامی ساری را بسیار چشمگیر خواند و گفت: آینده کشور از آن جوانان است و امیدواریم در سایه اقدامات ارزشمند جناب آقای دکتر جاسبی و تلاش همه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به جایی برسیم که حتی یک جوان برای تحصیل به خارج نرود.

در این نشست در مورد عملیاتی کردن سیاست های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری، وضعیت طرح های پژوهشی، گزارش عملکرد واحدها، آخرین وضعیت رتبه بندی دانشگاه ها و کرسی های نظریه پردازی بحث و تبادل نظر و تصمیماتی گرفته شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 شهريور 1389
احسنت بر مدیر لایق دکتر نیاز
نا شناس 17 آبان 1389
zarfiatha ra ziad konin

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.